"PORĄBANE OBRAZY" czyli Stare drewno i kolory :)

Dwa miesiące temu zamieszkaliśmy w domu z bala w podkarpackiej wsi.Jodłowa chałupa wybudowana w 61 roku.
 Remont, pracownia spakowana w kartonach. Idealna sytuacja żeby robić biżuterię na wystawę.
Fakt może to być przeszkodą gdybym chciał robić pierścionek z brylantami ale w przypadku "FOLKU" CZYSTA INSPIRACJA!
No i czemu nie pójść dalej? Obrazy z drewna? TAK!
Wszystkie przedmioty wykonałem z fragmentów mojego domu, bala i desek będących efektem ubocznym prac remontowo budowlanych.
Reszta to farby ekologiczne i akrylowe których używam do malowania obrazów,sznurki,linkii srebro.
Narzędzia jakich użyłem nie licząc piłki i papieru ściernego to nóż który sam zaprojektowałem i oprawiłem oraz
stara siekiera prawdopodobnie używana jeszcze w czasie budowy chałupy.
Wszystkie moje prace tu prezentowane są oparte na kształcie tak zwanego skobelka.
Skobelek to prosty i archaiczny sposób na zamykanie drzwi
piwnicznych, stodołowych, szopowych i prostych wiejskich kredensów. Przedmiot praktyczny i funkcjonalny.
Remont mojego nowego domu zainspirował mnie nie tylko w kontekście biżuteryjnym ale również do tworzenia mebli, klameczek, przeróżnych uchwytów i oczywiście Rąbania obrazów :)))
Jest tego coraz więcej a Nasz domek nabiera osobistego charakteru.



 O biżuterii i wystawie Folk więcej w zakładce BIŻUTERIA



Komentarze